zdravi i lijepi

Neka hrana bude vaš lijek, neka lijek ne bude vaša hrana - Hipokrat

06.12.2017.

Salata od tunjevine

Dobro jutro
Prijedlog ručka za danas je salata od tunjevine :)
Malo luka, malo paradajza, malo zelene salate i konzerva tune (bolje ako imate svježu tunu pa je pripremite).
Odličan i lagan obrok.
Ako želite ga iskoristiti za dobijanje mišića onda dodajte i malo ugljikohidrata (pekarski krompir ili integralni hljeb).
Ipak, povaj obrok jesti maksimalno dva puta u toku sedmice jer je tuna bogata živom. Zbog toga nije poželjno da se jede češće.
Vaš Z.

01.12.2017.

Prvo raditi na sebi

Dobro jutro :)
Uvijek prvo treba raditi na sebi. Ja se pokušavam uvijek držati toga. Juče sam, npr., radio na svojim rukama. Na instagramu je petak #flexfriday ali ako postignete dva svoja najbolja rezultata u toku treninga, taj dio sa pokazivanjem mišića nije ni potreban. Vide se i bez toga
Vaš Z

30.11.2017.

Nevjerovatan rezultat u gubitku kilograma.

Dobro jutro :)
Često sam pričao o svom gubitku kilograma. Povremeno i još nekim drugim.
Sada ću prikazati rezultat čovjeka koji je rekorder u regiji biše Juge.
On je izgubio 100+ kilograma.
Jedna nevjerovatna transformacija.
Uživajte u danu
Vaš Z :)

23.11.2017.

Novogodišnji Izazov

Dobro jutro Blogeri :)
Svake godine sa jednom ekipom organizujem jedan Novogodišnji Izazov.
Treninzi, ishrana, suplementacija i tako to.
Svi mogu prisustvovati i izazivaju samo sebe, (mada se i malo takmičimo između sebe)
Uživajte u predivnom danu ;)
Vaš Z. :)

22.11.2017.

Junetina sa povrćem

Potrebno (za 4 osobe):

2 kašike maslinovog ulja, 400 g zelene boranije (smrznute), 400 carske mješavine (smrznute), 800 g juneće šnicle (nemasne, izrezane na 4 deblja komada), kašičica soli, kašičica bibera, kašičica čilija,  ½ bijelog luka u prahu, kašičica peršuna.

Priprema:

1.    U vatrostalnu posudu premazanu maslinovim uljem staviti prvo boraniju, zatim meso, a preko svega carsku mješavinu.

2.    Začiniti sa soli, biberom, čilijem i bijelim lukom u prahu i blago promješati.

3.    Poklopiti posudu i staviti u pečnicu na srednje jaku vatru.

4.    Na servirni tanjir staviti meso i okružiti ga povrćem a zatim posuti peršunom

Porcija sadrži: 388 kcal; 47 g proteina, 12 g masti (7 g zasičenih); 17 g UH.

Uživajte :)

Z. ;)

21.11.2017.

Jedan odličan rezultat u topljenju masnih naslaga

Dobro jutro :)
M. ima odličan rezultat u topljenju masnih naslaga.
Neću puno pričati o tome, jer slika govori mnogo više nego što bi riječi ikada mogle. Samo ću dodati još par stvari koje su važne za ovaj rezultat:
Bolje držanje
Bolji tonus mišića
Više energije
Bolja pokretljivost
I jedna mnogo jača djevojka ;)
.
.
Uvijek sam u portrazi za ljudima koji žele:
Rješiti se viška kilograma
Rješiti se masnih naslaga
Dobiti mišiće
Dobiti više energije
Bit zdraviji
I osjećati se bolje nego ikada
Vaš Z.

20.11.2017.

Čaj umjeto kafe i energetskih pića!

Jak biljni termo čaj je kao dobar prijatelj. On nam otvara oči i uveselja nas :)
Ja svoj čaj pijem kada se probudim, u tok treninga, ali i kada mi u toku dana padne nivo energije pa da se popravim.
Mnogi za to koriste različita energetska pića, a ja svoj čaj ;)
Vaš Z.
I recept koji sam obećao:

Hrskava piletina

Paleo dijeta svodi se na prehranu kakvu je čovjek imao u vrijeme paleolitika, prije razvoja poljoprivrede. Ovo jelo odgovara jednoj takvoj ishrani.

Potrebno (za 4 osobe):

4 pileća batka i zabatka, pola šolje bademovog brašna, 1 kašika karija, 1 kašika kajen začina, 1 kašika suhog senfa, 4 kašike maslinovog ulja

Priprema:

1.    Rernu zagrij na 180 stepeni

2.    Na tanjiru izmiješaj začine i bademovo brašno

3.    Piletinu premaži maslinovim uljem, uvaljaj u bademovo brašno pa složi na pleh.

4.    Peci oko sat vremena, dok piletina ne postane hrskava. 

Porcija sadrži: 400 kcal; 30 g proteina, 30 g masti (15 g zasičenih); 4 g UH.
17.11.2017.

Schönbrunn Palace i ja :)

Prije 3 godine sam bio u Beču. Bio sam i ranije, a i kasnije onako u prolazu. Ali te godine sam posjetio Schönbrunn Palace.
Predivno mjesto. Onako istorijsko, a opet tako živo. Bašte iza su prelijepe i osim što ih obilaze turisti tu ima i dosta ljudi koji treniraju, koji su došli na izlet...
predivno mjesto tako puno ljudi, a u stvari možešse i osamiti.
Ako budete išli prema Beču, ovo je definitivno mjesto koje trebate obići ;)
Vaš Z.

14.11.2017.

Gradi se mišićna masa :)

Dobro jutro :)
Iz ovog ugla moje ruke izgledaju prilično veliko.
Jako sam sretan što moj program za dobijanje mišićne mase dobro djeluje.
Treninzi su jako dobri, a i plan ishrane očigledno.
Rad na sebi se nastavlja :)
Vaš Z.

13.11.2017.

Povratak prvoj ljubavi :)

Dobar dan.
Dugo me nije bilo (nekoliko godina), pa da se još jednom predstavim:
Ćao društvo,
Ja sam Zlaja i ja sam u svega nekoliko godina prošao put od mršavka, preko teško pokretnog pacijenta, bucka, pa sve do čovjeka koji se odlučio suprotstaviti dijegnozama i najzad postao lični trener.
Ukoliko: želite vježbati, ali ne znate kako, mrsko vam je, nemate vremena, ne volite; ste umorni, iscrpljeni, imate česte glavobolje, nervozni, pijete previše kafe, jedete previše slatkiša, nedostaje vam energije u pojedinim djelovima dana; želite drugačije izgledati,imati uži/širi struk, bokove, nositi veći/manji konfekcijski broj, uživati u hrani, a pri tome mršati/debljati se, poboljšati ili održavati formu, poboljšati ukupno stanje organizma...
Ako želite bilo šta od gore navedenog, ja vam mogu pomoći kroz individualni plan ishrane (sa receptima za obroke) u skladu sa željama i ciljevima, individualni plan treninga, škole zdrave ishrane, savjete, podršku, ..., ali vam takođe pomoći i da zaradite.
Oni koji žive u Sarajevu mogu doći u naš mini centar,a za ostale su pripremljeni alati za online rad. Iza mene stoji iskustvo od 6 godina rada sa velikim brojem klijenata.
Za sva pitanja stojim na raspolaganju.
Pratite me i na:
https://www.instagram.com/zlaja_fit_coach/
https://zlajafitcoach.com/
https://www.facebook.com/Savjetnici-353535394781334/


Stariji postovi

<< 12/2017 >>
nedponutosricetpetsub
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31