200 kalorija i jedan recept

Dobar dan Blogeri .

Evo mene opet sa kalorijama .

Prije neki dan sam pročitao jedan članak i u njemu su količine nekih namirnica u 200 kCal.

http://www.mojportal.ba/novost/149892/Kako-izgleda-200-kalorija-u-razlicitoj-hrani

Ima još par stvari koje bi se mogle dodati, ali ja ću dodati samo jednu.

Šejk, pravljen u vodi + pola litra čaja zaslađenog sa alojom + jedna mandarina da zasladimo iza doručka .

Znači cijeli, kompletan, dobar, doručak sve i sa zdravim izborom deserta .

A sada ide recept .

Integralni špageti sa bolonjez sosom sa prasom.

Slovka mislim da si ti jednom prilikom uspjela rješiti problem sa prasom, ali evo još jedan način. Recept je za 4-ero , ali ti još možeš doraditi količine.

300 g prase
300 g luka (tri malo veća)
600 g faširanog mesa
3 mekana paradajza
malo koncentrata paradajza
bijeli luk (3-4 čehna)
500 g integralnih špageta
so, biber, malo ruzmarina, malo mljevene aleve paprike (ja stavljam slatku), malo maslinovog ulja.

Špagete skuhati.
U  tavi prvo zagrijati malo maslinovog ulja, dodati sitno isjeckani crveni luk. Kada luk dobije zlatnu boju dodati faširano meso, dodati malo soli i malo bibera i lagano dinstati. Prasu očistiti, isjeckati na sitno i kad se dinstanje bude privodilo kraju dodati u tavu. Dodati i malo aleve paprike Dobro izmješati.
Paradajz isjeckati na sitno i staviti u malo vode da se kuha. Dodati i malo koncentrata da se bolje zgusne. Pred kraj dodati sitno isjeckani bijeli luk,  malo ruzmarina i malo soli.
Kada se paradajz skuha sa njim preliti smjesu mesa, prase i luka. dobro izmješati. Sa tom smjesom preliti skuhane i ocjeđene špagete dobro izmješati i vratiti na zagrijanu ploču još par minuta.

Uživajte .

Uvijek Vaš

Z.

zlaja1978
Certificirani Nutrition Coach Programi ishrane za: - gubitak kilograma - povećanje mišićne mase -zdrav životni stil Sam sam sebi bio prvi klijent!

3 komentara

  1. Slovka – tvoj recept za bolonjeze sos (sa možda malo fulanim količinama) uz integralne špagete. Moj zadatak nije bio previše težak. Hvala tebi 😉

    Uh Milice – imaš li nešto lakše ?????:D

    Probaću, iako ga ja rijetko pravim 🙁

Komentariši