zdravi i lijepi

Neka hrana bude vaš lijek, neka lijek ne bude vaša hrana - Hipokrat

13.07.2018.

3 načina ishrane za fenomenalan izgled

Težite tome da unaprijedite svoj izgled, i izgradite ga tako da ljudi okreću glavu za vama gdje god da odete? Kada je u pitanju dobijanje i održavanje izdefinisanog tijela ishrana čini 80 % rezultata koji se vidi, i to nije nešto što se treba uzeti olako.

Ako pravite par ključnih grešaka u ishrani,  to će vam se vratiti tako da ćete sporije napredovati. U nastavku teksta slijede neki savjeti o ishrani, i neki od najboljih izbora koje vam možemo preporučiti.

Rotacija ugljikohidrata

Prva stvar koja vam je sigirno potrebna je rotacija ugljikohidrata. Kako to izgleda?  Prvo ćete jesti više ugljikohidrata na dane kada idete na trening i tako imati više energije na treningu i bolji rezultat u izgradnji mišića.

Drugo,  uzdrmaćete vaš unos kalorija malo, i tako reducirati šanse dostizanja metaboličkog platoa koji se često dešava kod ishrane za gubitak tjelesne masnoće.

Ako ste stalno na ishrani sa malo kalorija, malo ugljikohidrata, koncentracija vašeg leptina će se brzo smanjivati. To će zauzvrat dovesti gubitak tjelesne manoće do platoa i vas dodatno frustrirati.

Tako što ćete imati par dana sa više ugljikohidrata, čiji je zadatak da malo pomiješaju stvari, možete odgoditi ovaj efekat i povratiti brži napredak ponovo. Ovaj veći unos kalorija će signalizirati vašem tijelu da nastavi sagorijevati kalorije i tako uklanja potkožnu masnoću.

Izbacivanje žitarica

Slijedeće, možda biste trebali da razmislite o tome da izbacite žitarice iz hrane. Za mnogo ljudi ovo je ključ kod dobijanja savršenog tijela. Paleo stil ishrane postao je jako popularan samo zbog ovog razloga. Ne samo da ima zdravstvene koristi, kao što su manji stepen upala i stabilniji nivo šećera u krvi, već je i dosta ljudi spustilo nivo masnog tiva za nekoliko kilograma tokom tog procesa.

Fokusirajte se na dobijanje vaših ugljikohidrata iz slatkog krompira, grahorica, leguminoza zajedno sa svježim voćem i povrćem.

Povećajte unos proteina

Na kraju, ako još niste u vagonu zvano „veći unos proteina“  vrijeme je da uskočite u njega. Ne samo da konzumacija više proeteina pomaže da smanjite osjećaj gladi koju osjećate iz dana u dan jer održavate nivo glukoze stabilnim, nego protein i sagorijeva i kalorije.

Protein je vrsta hrane sa većim termičkim efektom što znači da samo jedući ga sagorjet ćete 25% kalorija koje hrana ima. Uporedite to sa 2 i 4 % koje imaju masti i ugljikohidrati i sve vam je jasno.

Napomena: Zapamtite da nekad i veoma male promjene u ishrani mogu imati veliki učinak pa ih polako uvodite u svoj život.

Izvor: Aestetic Fitness

Ukoliko želite isprobati naše programe ishrane i treninga kontaktirajte me na 061/356-379
<< 07/2018 >>
nedponutosricetpetsub
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031