zdravi i lijepi

Neka hrana bude vaš lijek, neka lijek ne bude vaša hrana - Hipokrat

16.07.2018.

5 vježbi za bikini tjelo

Svi žele dobro izgledati ljeti u bikiniju, ali jedan dio nas želi uvijek izgledati jako dobro. Bez obzira koliko mi mislimo da se neki opušteni mišići ne vide, ipak kada stanemo pored prijateljice koja je i dalje u formi, razlika se itakako primjeti. Zbog toga je uvijek potrebno biti u formi, a ne samo tokom ljeta.

Ovih 5 vježbi možete raditi i kod kuće i kada ste na putu i ne traže od vas previše vremena a ni neku skupu opremu.

1.    Čučanj je vježba o kojoj ne treba puno pričati. Odlična vježba za guzu i noge, ali i za donji dio leđa. U slučaju da dodate i skok na kraju, imate i kardio efekat ove vježbe.

2.    Naizmjenični iskoraci u  skoku (alternating jumping lunges) su takođe odlični za noge i guzu. Dio sa skokovima poboljšava izgradnju muskulature, dodaje eksplozivnost i ovoj vježbi dodaje kardio efekat.

3.    Planinar (mountain climber) je vježba koja je odlična za cijeli torzo. Fantastično djeluje na trbušnjake i topljenje sala. Također ima i veliki broj varijacija, tako da možete odabrati onu koja vam najviše odgovara.  

4.    Čučanj sa ramenim potiskom. Uradimo čučanj sa bučicama i kada se podižemo iz čučnja podižemo i bučice. Odlična vježba za noge, guzu, ali i ruke i ramena. Bučice birajte prema svojim mogućnostima.

Skokovi. Svaki put kada skočimo trebamo pokušati koljenima prići što je moguće bliže svojim grudima. Dočekujemo se nazad na jastučiće stopala i ponovo. Cilj je biti što je kraće moguće na zemlji. Dovoljno je 30 sekundi ove vježbe nakon prethodnih vjkežbi da dobijemo maksimalan efekat.

Za više informacija o treninzima javite se na 061/356-379
<< 07/2018 >>
nedponutosricetpetsub
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031