zdravi i lijepi

Neka hrana bude vaš lijek, neka lijek ne bude vaša hrana - Hipokrat

18.07.2018.

7 laži o gubitku kilograma u koje je teško povjerovati

Donosimo vam sedam laži u koje je teško povjerovati, ali iz nekog razloga ljudi im i dalje vjeruju. Neke od njih su čak i jako loše po cjelokupno stanje organizma.

Preskočite doručak i tako unosite manje kalorija. Jedna jako česta laž koja nema nikakvo uporište. Preskakanjem doručka u stvari postajemo sve gladniji i gladniji, i kada dođe vrijeme da jedemo po nekom našem satu budemo toliko gladni da unesemo kalorija više nego što bi taj obrok i doručak imali zajedno. Dobro izbalansiranim doručkom dan započinjemo na pravi način!

Ne jesti iza 6 sati poslije podne. Tako tijelo gladno ulazi u regeneraciju i u vrijeme sna za potrebe iste troši našu muskulaturu. Ne postoji vrijeme kada bi trebali prestati jesti, postoji samo vrijeme kada prestati jesti loše stvari!

Fat free (nemasno) je uvijek zdravo. Bilo bi jako dobro da je tako, ali u stvarnosti mnogo češće nije. Iz masnih stvari izvaditi masnoću i sačuvati ukus je moguće samo ako dodamo tonu šećera u taj proizvod. Čini vam se loše, pa i jeste. Bolje jedite ono što ste u stvari htjeli samo u manjim količinama!

Treba mi neki suplement koji topi masnoće (fat burner)! Suplementi ili dodaci su samo to - dodaci pravilnoj ishrani. Ne postoje čarobne pilule i tabletice za gubitak težine!!!

Voće je bogato kalorijama i zbog njega se dobija na težini (ovo se najčešće govori za bananu).  Mi baš i nismo upoznali nekoga ko se udebljao jer je jeo voće i povrće, ali eto neko izgleda misli da je tako. U stvarnosti je puno drugačije. Dovoljno porcija voća i povrća u toku dana vas čini zdravijim, lakšim i energičnijim, a i usporava starenje organizma. Voće nije preporučljivo u kasnijim satima jer se šećer neće potrošiti, ali zato povrće možete jesti u bilo koje doba dana.

Ugljikohidrati me čine debelim. Ne ako birate prave ugljikohidrate. Ima ih u čokoladi (loši), ali i u brokoliju (dobri). Cilj je samo birati prave ugljikohidrate - voće, povrće i integralne žitarice su odlični izvori dobrih ugljikohidrata!!!

Bitno je samo smanjiti unos kalorija. Ne, nije tako jednostavno. Kalorije iz nekih izvora su jako potrebne. Zamjeniti hamburger od 500 kcal, kolom od 200 kcal nije neki napredak iako ste smanjili unos kalorija, ali ako to zamjenite šakom badema (slična količina kalorija) onda ste na dobitku!!!

<< 07/2018 >>
nedponutosricetpetsub
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031