zdravi i lijepi

Neka hrana bude vaš lijek, neka lijek ne bude vaša hrana - Hipokrat

16.07.2013.

Rezultati izazova i neka nova dešavanja :)

Dobro jutro Blogeri .

Danas nema uvoda jer prethodna sedmica je imala jako lijepih događanja.

Prvo: Izazov završio. Moja draga osvojila drugo mjesto sa izgubljenih:

14 kg i 38 cm u obimima koji se mjere.

Ostvarila višeod 80% od predviđenog rezultata pa svim segmentima .

Ali ono što je još bolji rezultat je da je odmah se prijavila i za drugi krug takmičenja .

Inače u Izazovu su prvoplasirane 4 takmičarke zajedno izgubile 95 cm u obimima .

Trajalo je tri mjeseca ili 12 sedmica.

Drugi važan događaj je da se u naš dom uselio slatkiš sa slike .
Poklon mojoj ljubavi za rođendan .

Hvala jednoj prijateljici .

Uvijek Vaš

Z.

:)
:)


09.07.2013.

Dragi prijatelji

 Dobar dan Blogeri

Svim vjernicima lijepe i lake ramazanske dane uz

RAMAZAN ŠERIF MUBAREK OLSUN

Uvijek Vaš

Z.

 


05.07.2013.

Ples :)

Dobro jutro Blogeri .

Danas malo priče o plesu i njegovim benefitima, a sve začinjeno sa jednim kul receptićem .

Znam da mnoge od nas pominjanje riječi ples nikako ne asocira na mogućnost i vježbanja. Nije ni mene, do nedavno . Asocirala me na one filmove u kojima je ples valcer ili nešto slično .

Međutim, prije nekoliko godina sam shvatio koliko sam u krivu i sada znam mnogo bolje .

Ples predstavlja fantastičnu vježbu, koja je jako zabavna, privlači čak i one koji ne žele vježbati, a u svemu tome su ljudi i opušteni.

Danas imamo i veliki broj plesova koji su osmišljeni da budu vježba. I djeluju, a i troše skoro pa fantastičnu količinu kalorija.

Ovo su samo neki od benefita:

- jača kosti i mišiće,
- tonizira cijelo tijelo,
- poboljšava držanje i ravnotežu,
- pojačava izdržljivost i fleksibilnost,
- smanjuje stres i tenziju,
- pomaže gradnju samopouzdanja,
- omogućava boju socijalizaciju,
- Pomaže u čuvanju našeg organizma od nekih bolesti.

Zato društvo - PLEŠIMO .

A tu ide i jedan brzi recept sa tikvicama (za dvoje):

200 g piletine isječemo na manje kockice. Začinimo sa malo soli, bibera, bosiljka, ružmarina i prepržimo u tefal tavi na jako malo maslinovog ulja. Kada piletina dobije zlatnu boju vadimo je iz tave. Dok se piletina prži, jednu veću ili dvije manje tikvice, operemo, očistimo,isjeckamo,  začinimo sa malo bibera, soli i bosiljka.
Kada smo izvadili piletinu iz tave, na sok koji je preostao u tavi dodamo još malo maslinovog ulja i u tavu ubacimo tikvicu. Promješamo i poklopimo. Dinsta se uz povremeno miješanje dok tivica ne omekša.  Salata koju sam ja pripremio uz ovo jelo je bila lukmira.

Odličan, lagani ljetni obrok sa domaćim tikvicama koje sam dobio od jedne drage prijateljice.

Uvijek Vaš

Z.

02.07.2013.

Ramazanski post

Dobro jutro Blogeri .

Nikako da ovo pisanje započnem na dobar način. Pa ću preskočiti uvod .

Neko će o ovome što ću napisati reći da je komercijalano, a neko će ga shvatiti kao dobronamjernu pomoć. Vaše shvatanje je samo vaša stvar, i ja ću ga poštovati .

Prateći ljude koji poste, primjetio sam da ne podnose svi jednako. Naročito ne u toku ljetnih mjeseci. Neko zbog izraženog manjka energije, neko zbog gastričnih tegoba.

Ja ću prenijeti iskustva nekih mojih kolega koja su vezana za to kako oni to rade.

Za Sehur:

Dosta mlake vode u kojoj je razmućen koncentrat aloje

Sa tim popiju 4 komprese vlakana ( da bi hrana imala što dužu resorpciju a samim tim i duže trajala)

Jak šejk ( jak u skladu sa potrebama, tj jači od uobičajenog)

Neko tome doda i naš čaj, ali s obzirom da bi neko se i vratio da još malo odspava ja bih ipak razmislio o tome

Za Iftar:

Prvo čašu mlake vode za razmućenim koncentratom aloje

Iftar tradicionalni ,

uz napomenu da se jede lagano.

Prije spavanja:

Čašu mlake vode sa razmućenim koncentratom aloje

Mali šejk ili čašu mlijeka.

Uvijek Vaš

Z.

28.06.2013.

Six - pack ...

Dobro jutro Blogeri .

Do prije nešto više od dvije godine mislio sam da se radi o onom pakovanju konzervi piva iz Američkih filmova .

Ali sada znam da se radi o trbušnjacima mada mi nije neprivlačno ni ono prvo .

Kod velikog broja ljudi još uvijek postoji zabluda o tome kako se dobijaju savršani trbušnjaci.

Još uvijek ljudi rade velike serije vježbi, a uglavnom ne dobijaju rezultate koje bi želili.

Zašto?

Pa prvo treba prilagoditi ishranu. Velike količine "brzih" šećera će nam definitivno odmoći u našim namjerama. Pomoži će nam nemasni protein, voće, povrže i cjelovite žitarice.

Drugo su neke druge vježbe. Kombinacija kardio i vježbi snage je fantastična za trbušnjake. Naročito ako nakon zagrijavanja prvo uradite vježbe snage pa onda kardio.

I tek na trećem mjestu su popularni trbušnjaci. Treba ih raditi ali nisu ključni.

Kao što vidimo sve ono što vrijedi za zdrav, aktivan, životni stil u kompletu .

Naravno za sladokusce tu je seks koji je takođe dio zdravog i aktivnog života, ali je fantastičan i za trbušnjake. Naravno govorim o sigurnim opcijama .

Uvijek Vaš

Z.

PS: Pozivom na ove brojeve telefona možete pomoći jednom momku da bude pobjednik u igri života.

090 291 028 - BH Telekom
092 890 851 - HT Mostar

Pomozimo Adnanu

Hvala

26.06.2013.

6 mjeseci održavanja rezultata :)

Dobar dan Blogeri .

Kako vrijeme samo prolazi .

Prije nešto više od 6 mjeseci završio se fit challenge i ja sam završio svoj najnoviji rezultat.

Da bi izgled bio baš onakav kakav sam želio da bude morao sam i malo više poraditi na tome.

Nakon toga sam smanjio treninge i recimo da sam bio opušteniji.

Nakon 6 mjeseci krenuo je još jedan fit challange i ja sam imao isti rezultat kao na kraju prvog.

Iako su treninzi bili i slabiji i rjeđi uz pomoć njih i pravilne ishrane rezultat sam odlično održao

Isto kilograma, isti obim struka i sada je vrijeme da to još malo popravimo .

Prethodne dvije sedmice ( koliko novi challenge traje) sam bilježio stalno popravljanje rezultata, a bez daljeg gubitka kilograma.

Novo vaganje je večeras i mislim da sam taj tempo i zadržao .

Uvijek Vaš

Z.

24.06.2013.

Tuzla :)

Dobar dan Blogeri

Vikend u Tuzli je bio neopisiv. Uživao sam i u radu, ali i u odmaranju .

Lijepa promjena. I grad koji je jako lijep za život .

Ili se bar meni tako čini.

Bilo je i uspješno takođe. Sada mislim na ovaj radni dio.

Lijep broj gostiju, klimatizirana sala, a i mi smo bili na dobrom nivou .

Lijepo se i zahvaliti svima koji su bili, i svima koji su učestvovali u pripremi.

Naročito bih se zahvalio jednoj prijateljici koja nam je pomogla da nađemo ovako dobar prostor i pozvala svoje prijatelje da dođu da poslušaju šta to mi imamo reći.

I još jednoj koja nam je takođe nesebično pomogla .

Djevojke stvarno vam puno hvala u moje, ima moje drage, ali i ime cijele ekipe.

Uvijek Vaš

Z.

20.06.2013.

Savjetovanje o ishrani :)

Dobro jutro Blogeri .

Možda više i nije jutro, ali nema veze .

Ovih dana jako puno poslao oko jednog "eventa" kako bi se danas reklo .

Naime, u subotu 22. 06, tj za dva dana u Tuzli organizujemo jedno savjetovanje o ishrani.

Biće ono poznato mjerenje kompozicije, pričanje o parametrima mjerenja, i naravno o obrocima .

Oni koji budu želili to poslušati su naravno dobrodošli, a oni koji ne vidimo se ovdje u ponedjeljak .

Po ovoj vrućini salata od paradajza, krastavca, zelene salate, par maslina i mladim sirom, začinjena sa malo soli, bosiljka i malo maslinovog ulja je fantastičan dnevni obrok .

Uvijek Vaš

Z.

17.06.2013.

Neki novi rezultati i nove priče :)

Dobro jutro Blogeri .

Malo rjeđe pišem, ali za sada sam još uvijek ovdje.

Moj dan započeo sa velikom šoljom mlakog čaja zaslađenog sa sokom od aloje, i naravno nakon toga ide šejk .

Obećao sam neke nove rezultate i evo ih idu:

Moja draga je za dva mjeseca koliko je prošlo od početka naše škole i izazova izgubila 12 kg i 35 cm u u obimima koji se mjere .

Iako ima još mjesec dana do kraja ovog ciklusa već je odlučila da nastavlja sa novim ciklusom.

U zabavnoj atmosferi sa malo takmičarskog duha i puno vrijednih informacija o hrani i aktivnostima mnogo više joj se sviđa .

Tu su naravno i neki od linkova koje sam obećao Milici. Nisu svi, ali tu su. I sorry ali ja ih ne znam ono programirati samo da kliknete na njih .

http://www.wikihow.com/Combine-Food-to-Make-Complete-Protein

http://www.fitday.com/fitness-articles/nutrition/proteins/building-complete-proteins-from-nuts-grains-and-legumes.html

http://altmedicine.about.com/cs/dietarytherapy/a/Vegetarian.htm

http://www.naturalwellbeing.com/blog/what-every-vegetarian-needs-to-know-about-protein

http://www.fitday.com/fitness-articles/nutrition/proteins/incomplete-vs-complete-proteins.html

Uvijek Vaš

Z.

13.06.2013.

Bitno je govoriti istinu ....

Dobro jutro Blogeri .

Nije me bilo neko vrijeme. Malo se hodalo , a malo se i radilo .


Primjetio sam na FB-u par stvari koje baš i nisu tačne a dolaze od nekih poklonika vegetarijanske ishrane. Većina ljudi to samo podjeli mislići da se radi o tačnim podatcima.

U biti radi se o podatcima sa ove slike koju imate priliku vidjeti.

Podatci na njoj nisu dobri, iako su istiniti.
Kako to mislim. Pa kada su biljke u pitanju govore o procentu proteina u suhoj materiji (približni rezultati), a kada je meso u pitanju govore o procentu proteina u mesu koje je u svežem stanju.

Znači, radi se o vještoj manipulaciji istinom (neću dovoditi u vezu sa politikom) .

Namirnice sa slike u nama primjenjivom obliku imaju na 100 g slijedeću količinu protiena:

Kelj (kuhani) - nešto manje od 2 g.
Špinat kuhani - 3 g.
Špinat sirovi - 4 g
Brokoli sirovi - 3 g
Karfiol - 2 g
Gljive - 1,3 g
Peršun - manje od 1 g
Krastavac - manje od 1 g
Zelena paprike - malo više od 2 g
Kupus - 1,3 g
Paradajz - oko 1 g
Junetina (šnicla) - 25 g
Pileći file - 22 g
Jaja- 13 g

Naravno da podatci u zavisnosti od literature mogu varirati, ali ove varijacije kao na slici baš i nemaju smisla. Radi se, kao što sam već rekao, o preračunavanju proteina u odnosu na suhu tvar, a ne na svježu biljku. (Tu količinu bi čak i jedan jako proždrljiv čovjek jako teško pojeo )

Povrće ima toliko dobrih strana, da ovakve slike nisu potrebne. Ono pomaže detoksikaciju. Daje nam vlakna, vitamine, minerale, enzime i svim tim je jako bogato. Istina neko ko dobro kombinuje povrće i žitarice može unijeti dovoljno proteina i defintivno to je čak i jako poželjno za sve nas, bar s vremena na vrijeme, ali to nisu biljke sa slike i ne tako kako je tu prikazano.

Uvijek Vaš

Z.

opisana slika
opisana slika



Noviji postovi | Stariji postovi

<< 10/2013 >>
nedponutosricetpetsub
0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031