beats by dre cheap

10 namirnica za borbu protiv starenja

Svi mi želimo duže živjeti, duže izgledati dobro, duže biti aktivni...

Međutim osim standardnih pravila zdrave i uravnotežene ishrane, te redovnog vježbanja, da bismo duže ostali vitalni potrebna nam je i redovnija upotreba slijedećih namirnica:

1.    Nar. Sa svojim visokim antioksidativnim profilom ova superhrana radi sve, od podizanja nivoa azotnog oksida u krvi do preveniranja bolesti.

2.    Losos. Bogat sa omega-3 masnim kiselinama, osim pogodnosti za zdravlje srca i mozga pomaže i kod poboljšavanja cjelovitosti ćelija vaše kože. Tako koža dobija sjajniji i mlađi izgled.

3.    Zeleno lisnato povrće. Bogato je antioksidantima koji se zovu fitonutrijenti. Ovi sastojci su značajni za cijelo tijelo jer ga štite od slobodnih radikala, ali isto tako štite i našu kožu od sunca i sunčevog uticaja.

4.    Zeleni čaj je ultimativna superhrana jer ima čitav niz benefita za naš organizam.

5.    Maslinovo ulje. Omega-3 masne kiseline iz maslinovog ulja pomažu kako ukupnu tako i perifernu cirkulaciju i daju koži posebno lijepu boju.

6.    Grahorice. Posebno bitne za muškarace koji gube kosu. Tada hrana bogata proteinom i željezom, kao što su grahorice, može pomoći da se ojačaju folikule dlaka, te da se uspori i smanji opadanje kose.

7.    Brusnica. Studije su dokazale da je sok od brusnice zbog svog antibakterijskog djelovanja dobar za zaštitu mokraćnog mjehura, ali i zuba.

8.    Avokado je bogat nezasićenim mastima koje su poznate i kao dobre masti i koje mogu poboljšati stanje mozga i teksturu kože. Bonus je to što je bogat mineralom boron koji pomaže apsorpciju kalcija u kosti i tako pomaže održavanje gustoće kostiju.

9.    Kurkuma je bogata kurkuminom. To je sastojak koji je važan za prevenciju malignih oboljenja. Takođe je važan za zdravlje mozga i kože, te za zdravlje zglobova.

 Crno vino.  Ova fontana mladosti definitivno nebi bila potpuna bez crnog vina. Ono sadrži reservatol koji je od velike važnosti za zdravlje srca. Ipak, konzumaciju treba ogranićiti na jednu do dvije čaše dnevno.

zdravi i lijepi
http://zdraviilijepi.blogger.ba
13/12/2017 10:17